Caribisch gebied & Zuid-Amerika - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Sylvia Cornelissen - WaarBenJij.nu Caribisch gebied & Zuid-Amerika - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Sylvia Cornelissen - WaarBenJij.nu

Caribisch gebied & Zuid-Amerika

Door: Syl

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

28 December 2015 | Argentinië, Ushuaia

De afgelopen weken hebben we kunnen genieten van het Caribisch gebied en verschillende landen in Zuid-Amerika, dat was super leuk na al die weken in Canada. Het eerste zonnige eiland die we bezochten was Jost Van Dyke. Dit klinkt niet erg Caribisch, maar dat was het zeker wel. We hebben hier lekker in de hangmat gelegen, cocktails gedronken en een kerstfoto gemaakt op het strand. Op mijn verjaardag op 31 oktober waren we op Barbados, een betere bestemming om mijn verjaardag te vieren is er niet! Mijn collega's hadden het kantoor versierd en allemaal iets leuks geschreven, zie foto. 's avonds was er een Halloween feestje voor de crew. Het was een verjaardag om nooit te vergeten :) De dagen daarna hebben we verschillende landen in Brazilië bezocht, waaronder Macapa, Santarem, Manaus, Fortaleza, Natal, Recife en natuurlijk Rio! Daarna zijn we doorgevaren naar Montevideo in Uruguay en Buenos Aires in Argentinië. Met kerst waren we op zee, we hebben gezellig met z'n allen gegeten in de crew mess en we hebben cadeautjes voor elkaar gehaald. Zoals in veel landen werd op het schip alleen 1e kerstdag gevierd, 2e kerstdag was het weer business as usual. Hierna zijn we via verschillende plaatsen in Chili, terechtgekomen in Ushuaia Argentinië, de zuidelijkste stad ter wereld, the end of the world.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

In 2015 ben ik aan boord gegaan van de Seabourn Quest. Mijn reis is begonnen op 1 september in Montreal - Canada. Via het Caribisch gebied en Zuid-Amerika, is mijn reis op 12 januari geëindigd in Montevideo - Uruguay. Ik heb heel veel (ei)landen gezien en veel meegemaakt in deze 4,5 maand. Het was geweldige tijd!

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5225

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 31 December 2015

Werken bij Seabourn Cruise Line

Landen bezocht: