Eerste bestemming: Canada - Reisverslag uit Montréal, Canada van Sylvia Cornelissen - WaarBenJij.nu Eerste bestemming: Canada - Reisverslag uit Montréal, Canada van Sylvia Cornelissen - WaarBenJij.nu

Eerste bestemming: Canada

Door: Syl

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

01 September 2015 | Canada, Montréal

Mijn (Seabourn) cruise avontuur begint in Montréal.. Ik vloog vandaag om 12.30 vanaf Schiphol en na een overstap in Toronto kwam ik om 5:30 p.m. aan in Montréal. Het is hier 6 uur vroeger dan in Nederland, dus dat is even wennen. Ik zag een beetje op tegen de vluchten, maar gelukkig is alles goed gegaan en ik heb lekker gegeten in het vliegtuig! Eenmaal aangekomen op het vliegveld, had ik m'n koffer al heel snel en daarna stond de shuttle klaar om me naar het hotel te brengen. Ik kwam er vanavond pas achter dat ik de hotelkamer met een Spaans meisje deel. We hebben vanavond met twee andere meiden gegeten (uit Bulgarije en Montenegro) en die hebben we even uitgehoord over wat we kunnen verwachten. Nu lig ik in bed en het wordt een kort nachtje.. We moeten al om 6uur opstaan, omdat we rond 7.15 naar het schip worden gebracht. Ik heb zin in morgen en ik ben heel erg benieuwd wie mijn aanstaande collega's zijn en hoe het is om aan boord te gaan van zo'n groot cruiseschip!

  • 01 September 2015 - 06:42

    Miranda :

    Hee stoere Syl,

    Wat fijn dat de reis zo soepel verlopen is. Vandaag zal je best last hebben van het tijdsverschil. Het is gelijk aanpoten hoor ik wel met het vroege opstaan na zo'n lange reis. En je hebt gelijk nieuwe mensen ontmoet!!! Zo snel gaat dat...
    Heel veel plezier en succes gewenst deze eerste dag aan boord. Wat zul je je klein voelen op zo'n groot schip.
    Echt leuk om reisverslagen te kunnen lezen, ik vind het hartstikke interessant allemaal. Dikke X

  • 01 September 2015 - 14:00

    Marissa:

    Hoi Syllie,

    Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!
    Ik ben zo benieuwd naar alle vervolgverhalen :D.

    Heeeel veel succes & plezier (K)

    xx Dikke kus

  • 01 September 2015 - 18:47

    Jolanda:

    Hoi Syl, fijn dat alles zo goed is gegaan. Wacht met spanning op je volgende verhaal! Leuk om te lezen! Liefs Jolanda

  • 02 September 2015 - 02:54

    Sylvia Cornelissen:

    Lief van jullie! Vandaag was een leuke dag, maar ik schrijf het op in een boekje en dan zal er snel weer een nieuw verhaaltje volgen op waarbenjij.nu ;)
    Xxxx

  • 02 September 2015 - 19:02

    Ina :

    Lieve Syl, wij zijn bij, dat je een goeie reis hebt gehad. Wel stoer hoor, helemaal in je eentje. Wij hebben nu het avondeten op, terwijl jij net aan het lunchen ent, denk ik. We zijn benieuwd naar de foto's van het schip. Heb je al veel informatie gekregen? Heel veel succes en plezier gewenst en we kijken uit naar je volgende verag en foto's. Liefs en xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

In 2015 ben ik aan boord gegaan van de Seabourn Quest. Mijn reis is begonnen op 1 september in Montreal - Canada. Via het Caribisch gebied en Zuid-Amerika, is mijn reis op 12 januari geëindigd in Montevideo - Uruguay. Ik heb heel veel (ei)landen gezien en veel meegemaakt in deze 4,5 maand. Het was geweldige tijd!

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 5218

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 31 December 2015

Werken bij Seabourn Cruise Line

Landen bezocht: